ponedeljek, 19. november 2007

Zaključek SP v športnem plezanju, Kranj 2007

Letos sem, kot že kakih 5 let do sedaj, s prijateljom Janom (Lašičom) šel na zaključno tekmo svetovnega prvenstva v športnem plezanju, ki je simbolično vsako leto v Kranju na Zlatem polju.

Letos je bila tekma še posebej pomembna, to pa zato, ker je naša trenutno najboljša plezalka, Maja Vidmar, sezono že zaključila kot prva in je bila to le njena "finišna" tekma, in pa zato, ker se je moja "tamala" sestrična, Lučka Franko, ki ji je prav tako uspelo priplezati v prestižni finale.

Pravzaprav ne vem, kaj me tako privlači na samem športnem plezanju. Nekaj je navezanost na šport, ki sem ga 4 leta treniral v OŠ, vzljubil pa sem tudi tekmovanja in "ločanski" team spirit, saj samo Loka prispeva tm ene 80% slovenske plezalne scene, da ne omenjamo, da smo v svetovni špici od slovencev skoraj samo ločani. Nekej je pa tudi "zaljubljenost" v šport, saj mi je še zdaj všeč, in adrenalin, ki ti ga našopa v žile, k cvikaš "a bo nasledn grif zadel/a", a bo padu/la, skratka fenomenalno doživetje :). Pa tudi, vedno je fajn videti iste plezalne obraze, ki jih poznam že iz mladosti :D. Res, fenomenalno vzdušje.

Zato sem letos pričakoval poseben razplet, in nisem se motil. Ko sva z Janom prišla noter, je bila ura že 10 do 5 popoldne, in kmalu so nastopili fantje. Tukaj smo imeli le enega slovenca (za vse ki ne veste, slovenci smo predvsem "fenomen" kar se tiče žensk, saj so SAMO iz Škofje Loke Maja Vidmar (letošnja zmagovalka SP v športnem plezanju), Natalija Gros (ki je letos osvojila prvo mesto v kombinaciji bolderjev/hitrostnega plezanja), Lucija Franko, pa še kar nekaj drugih, tudi nekaj fantov), Klemna Bečana, ki je še precej mlad in je zasedel dobro 7 mesto, kar sploh ni slabo, saj ima še kar nekaj časa pred sabo. Pri fantih bi pa omenil Jakoba Schuberta, ki je z ZGOLJ 16 leti prvič nastopil na SP in zasedel odlično 4. mesto! Od njega mislim, da lahko še veliko pričakujemo.

Izpletlo se je fenomenalno, Maja Vidmar je okronala svojo zmago SP z še eno zmago na zadnji tekmi (cela sezona praktično je bila njena, saj je zmagala kar 7 od 9 tekem (se mi zdi)). Moja sestrična pa je bila tretja, kar je bila njena najboljša uvrstitev nasploh, kar je zelo lepo. Tudi tretja slovenka, Mina Markovič, ki sem jo morda malo zapostavil, je zavzela odlično šesto mesto, od nje pa lahko tudi še mnogo pričakujemo, saj je stara šele 19 let.

Tako da, kaj naj reče, letos je bilo res vroče!

p.s. Iščem sopotnike za naslednje leto, verjemite mi, zadeva zmaga! (tlele si lahko ogledate kako prbližn zgleda takole plezanje) Ne bo vam žal!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

tole je pa bil ownage! Folk bi še bolj hodu gledat če bi blo več reklame.

Unknown pravi ...

Ja, jaz sem gledala to zadevo po televiziji in mi je blo res v užitek. Samo pa kar ne morem verjet, da folk visi v previsni steni samo na parih prstih...
Res, čestitam vsem, jst bi preplezala prvih par oprimkov, pol se mi pa neha. :)