četrtek, 8. november 2007

Prvič

Odločil sem se, da zavoljo širše slovenske in nestrokovne publike ustvarim blog, ki bo nekako bolj "odraz" mene, oziroma dogajanja v moji glavi, kot moj drugi blog, ki je, če povem natančno, zgolj moja verzija bloga o računalniški igri WoW (več o tem morda kdaj drugič).

Tako da, pričakujte kakšno (ne)filozofsko razmišljanje, kjer bo verjetno prevladovalo pozitivno razmišljanje :), pa vse do kakšnih hmm, recimo neobičajnih komentarjev (hopefully!). Zaenkrat ničesar ne obljubljam, sej veste, kar nekaj blogov tkole "nastane", pa tudi zelo kmalu dušo spusti. Bom pa ta blog pisu zase, torej pač, kadar bom mel filing kej napisat.

LP!

4 komentarji:

Nika pravi ...

jao, cele komplikacije k hoče človk comment pustit :) nism vedla da si se za še en blog odloču :) če neb vidla prihajajoče povezave neb vedla :)
lpo da si se tk odloču :) bomo mal prebral...

www.meglicm.blog.siol.net pravi ...

""" o računalniški igri WoW (več o tem morda kdaj drugič) """

Ni treba, sj je že en blog dost za to igrico.

Kr o lajfu piš ;)

Anonimni pravi ...

Pismo, dobri ste blogerji :D! jst nimam ne "jajc" in ne volje da bi tkole pisov blog :)

www.meglicm.blog.siol.net pravi ...

A rabš jajca da budaleštine pišš na internet ?