četrtek, 15. november 2007

There are 9 million geeks in the world

Ja, malo sem predelal komad od Katie Melue, ampak moram reči, da me je informacija, ki sm jo ravnokar izvedu, dobesedno zadela... resno. Govora bo "recimo" o WoWu (računalniška igra World of Warcraft), ampak sama ideja je pa žalostna :S.

Skratka, da začnem s povzetkom: World of Warcraft je MMORPG (mass multiplayer online role playing game), kar skratka pomeni, da si prjavljen na server, kjer igra na tisoče drugih igralcev, in kjer imaš opcijo postati mogočen bojevnik itd..., skratka idealna rešitev za tiste, ki jim je "Real life" mal preveč zahtevn. Ampak to ni poanta. Torej, ko dosežeš level 70 (zaenkrat najvišji level v igri), se ljudje povežejo v t.i. "guilde", to so organizacije po 100+ igralcev ponavadi, ki potem skupi delajo t.i. raid instance (za nepoznavalsko oko, grejo recimo v eno jamo/grad/tempelj/name it, kjer so nadmočne pošasti in t.i. "bossi", ki so najtežje pošasti, in ko ubiješ le-te, dobiš najhujša orožja in oklep).


Jaz pripadam enemu takemu guildu, ki je označen kot "casual" - to pomeni, da ima "Real Life" vedno prednost pred igro. Obstaja stran, kjer lahko pogledaš za vsak guild, ki je kdaj obstajal, kateri je na lestvici. Odkril sem, da smo mi in naš guild na 33394 mestu na svetu (predstavlite da je v povprečnmu gildu 150+ ldi) => to pomeni, da tam okrog 5 MILIJONOV geeka ta špil bolj kot ga mi!!!! In že mi smo v najboljših časih "raidal" po 3krat na tedn (3x4 ure !!!), poleg drugega igranja.

Moram reči, da me je zadeva presunila še bolj kot tudi samo po sebi grozno dejstvo, da WoW igra več kot 9 milijonov ldi.

Zdej si pa predstavljite, kako se počuti in kakšno moč ima glavni direktor podjetja Blizzard (avtor WoW-a), ko ima pod sabo tm bliz 10 milijonov ljudi in ki se bodo požrl če se bo spomnu da spremeni neki v eni navadni računalniški igrci :S.

2 komentarja:

Nika pravi ...

geeki :) odvisniki :) kaj nj še rečem. :D

Anonimni pravi ...

Ah.. to je ena velika žalost :(=)
Naj samo dodam da je samo "uradnih" igracev wowa 9 milionov, kaj še vsi ostali ki se potikajo po privat serverjih ipd...Sicer ima pa vsak svojo glavo;dela pač kar sam hoče :), če tm pr 15 letih ne dojameš da si z prekomernim igranjem uničuješ življenje si si pa sam kriv. To je moje mnenje.