sobota, 10. november 2007

Disk!

Hm, nekaterim se bo zdelo potrata časa, pa vendar, naj se ve, da sem včeraj, 9.11 popoldne ob približno 18 uri dobil in vgradil nov disk, znan pod popularnim imenom "morske gate" z konkretno kapaciteto 320 gigabajtov.
Zadeva se vam utegne zdeti smešna, pa vendar, pomislite, da sem kake 3 leta živel s 40 giga diska, in nekateri se že samo zaradi tega primejo za glavo (recimo moj kolega Susko).

Disk je lep, estetsko dovršen in se nasploh zlije v okolico moje kište.

Sem pa imel probleme z prekratkim napajalnim kablom, tako da sem moram malo preurediti moje DVD/CD enote.

In ne boste verjeli, ampak človek se počuti zelo svobodno, ko mu ni treba brisati za vsak drek!

LP from the happy computer

2 komentarja:

Unknown pravi ...

lepo vidt, da je nekdo srečn, tud sam sm biu k sm dubu svoj 250gb (sej zdej mam več k pou praznga, pa vrjetn je pr teb isto) sam res je neka svoboda :D

Anonimni pravi ...

he he... tud jst sm te občudoval, kako dolgo si "zdržal" z samo 40 GB prostora.. jst mam pr svojih 160 GB še vedno težave kaj pobrisat in kaj ne.