torek, 19. maj 2009

Dentists

Glede na to, da sem kot študent sam odgovoren za svoje zobe, sem si končno "rezerviral" pregled zob, pa da si potem zrihtam osebnega dohtarja al kako že gre. Ko pride do zob priznam, da nisem angelček. Pravzaprav precej obupno skrbim za svoje zobe. Pa vendar, po študentskem pregledu zob sem stvari le namenil nekaj več časa in pozornosti. Kakorkoli že, danes sem obiskal ambulanto.

Kot sem sumil mi raste modrostni zob. Hura! Še nekaj več ur, ko ti teta šraufa po ustih in povzroča neprijetne občutke. Hja, zdravje na prvem mestu pravijo... ne vem kako, da mi pri zobeh stvar vedno "gre v zobe".

Na koncu sem bil okaran s strani zobozdravnice da če si naslednjič ne umijem zob me ne bo sprejela. Mnja, še dobro da sem lovil postavljeni rok in že tako ali tako moral zaradi tega prej s šihta, obenem pa prežvečil en kup Orbitov, da bi ja nekako spucal zobe. Aja in ja, pil cel dan le vodo. Pa to še verjamem, da zobe pač bolje spucaš z ščetko, ampak da smo tako oholi pri pacientih, tega pa res ne.

Gospa zobozdravnica, saj ste pač šli študirat svoj poklic ker bi radi "reševali življenja", oziroma pomagali ljudem? ... eee?

Ampak jaaa, saj vsi vemo da se zobarji skoz rabjo in da vas ne gane preveč če enega študenta zavrnete, naj pač išče drugje oziroma plača privatniku, ki mu ne bo pametoval ampak le izdal račun. Vi pa lepo pojdite nižje po spisku, čakalna vrsta je tako ali tako kar nekaj mesecev, kdo bi se oziral na gostoljubnost.

Ni komentarjev: