ponedeljek, 30. maj 2011

Plezanje na Ratitovcu - Čez Špičke

Že nekaj časa smo se menili, da bi šli sprobat splezati Bricotovo smer v Ratitovcu, imenovano Čez Špičke. Razlogov je kar nekaj, vsekakor pa je med njimi ta, da je Ratitovec za Ločana skoraj tako sosednja gora kot Lubnik. Vreme je bilo idealno, tako da smo se že ob 8 zjutraj dobili v Železnikih in bruhnili proti Prtovču.


Sama smer Čez Špičke se nahaja praktično pod vrhom Ratitovca, nekje na višini gozdne meje, ter je sestavljena iz (realno) treh cugov, od katerih sta dva dolga kakih 30 metrov, drugi pa (švoh) 10 metrov. Vsaj če smo pravilno zadeli smer, that is :).


Ko pridemo pod štart prvega cuga sta Jure & Jure ravno zaključila z njim, tako da se hitro napravimo in bruhnemo v steno. Na srečo smo samo v dveh navezah, tako da se ne čakamo kaj dosti.


Prva naveza (Miloš, Jernej) odpleza cug, za njima pa gre v steno Primož. Suvereno odpleže smerco, in hitro mu sledim. Ja fajn! Zanimiva skala, sicer na momente kar krušljiva, tako da moraš malo paziti, kaj primeš, ampak vsekakor uživantska linija. Ker sem bil drugi v navezi, sem užival res na polno.

Sledi spust na travnik (ocena 2...), nato pa kakih 10 metrov velika skala (drugi cug), ki postreže z zanimivim detajlom, kjer gre samo na moč. Tokrat sem jaz plezal naprej in moram sem si vmes malo odpočiti in pogledati detajl, da je šlo. Bil sem namreč še malo našutan od petka v Preddvoru, tako da sem se moral kar pomatrati :).



Nato je sledil sestop na isti travnik, nato pa smo napadli še tretji cug, ki je res uživancija. Po platah se vzpenjaš nekako diagonalno po skali navzgor. Res super linija! Miloš in Primož obadva suvereno vpneta smer, na vrhu pa te čaka še zabaven nekajmetrski previs, potem pa je smeri konec.

Nato gremo še do koče na štrudel, ampak žal zaradi navala dobimo le čokolado. Srečamo še Maričko in Roberta ter se slikamo, nato pa šprint s štriki na rukzaku navzdol, kjer meni uspe nabrati še nekaj prask.

Moje ocene za (realno) tri cuge bi bile: 5b - 5c/6a - 5b/5c.

Toplo priporočam vsakemo navdušencu, sploh zaradi čudovitega zadnjega cuga! Kaka fotka več pa na albumu.

Ni komentarjev: