nedelja, 4. november 2012

Plezanje v Dvigradu

Eto, spet šimfam vreme :). No sej, tokrat bo objava bolj kratka. Še vedno pogrešam(o) Makedonijo, tako da smo se z druščino odločili, da izkoristimo okno lepega vremena v Istri in gremo plezat. Miha, Tina in Hafnerji so šli dol že v petek ter dan preživeli v Limskem kanalu, nakar so prespali v Mihovem stanovanju.


Za naslednji dan smo se odločili za Dvigrad. Tako se v soboto zjutraj iz Loke odpravimo še jaz, Maja, Jernej in Teja. Kmalu smo v Istri, in posledično v Dvigradu :). Vreme je res majka; sicer je dostop nekoliko vlažen (tudi zemlja, kar nas cel dan moti pri obuvanju plezalk), skala pa je skoraj popolnoma suha! Preseneti pa nas kar velik obisk, saj se do poldneva v plezališču kar tare plezalcev, povečini italijanske narodnosti.


Fajtali smo vsega boga, kot pa je v navadi v Dvigradu, so ocene nekoliko smešne, saj smo pošalili neko 6a, medtem ko smo v sosednji 5b konkretno švicali :). Samo je itak norc, in je sajtal platke, ki nam jih je lani Jure napeljal na top rope (6c, 7a), medtem ko sva se za konec z Majo odločila za napad izredno lepe poke z oceno 6b. No, jaz sem se že vstopa lotil napačno, tako da sem po tem, ko sem z njim "opravil", bil že ves zdrt, tako da sem potehničaril do vrha.


Sledila mi je Maja, ki je smer zelo lepo splezala (ajde, zmanjkal ji je en začetni gib, ampak tist je malenkost v primerjavi s celo smerjo). To mi je dalo zagona, da sem šel na top rope sam še enkrat sprobat. Majino zaporedje spremeni začetni problem v keks :), tako da mi smer uspe precej suvereno preplezati. Zaključki: glava glava glava! Moč je, tehnika je, samo tisto pomanjkanje štrika mimo glave, ko plezam naprej, me najbolj ovira pri doseganju novih ciljev na sajt/fleš.... No, ampak bo, sam čimveč bo treba plezat hodit.


Izredno fajn izlet v super družbi :). Naj več povedo slike, se mi res ne da pisati... :). Kaka fotka več je na Picasi.


Ni komentarjev: